Lainaus:
quote:
juuri tuota minä tuossa aikaisemmin tarkoitin eikös se olisi noin helpompi vai? onko muutoksia kaasarille vähemmin tuolla asennuksella.
|
Sorry, en ymmärtänyt asiaa ensimmäisesti viestistäsi. Tuo olisi sinänsä helppo konsti, kun kaasuttimelle ei tarvitse tehdä mitään. Onhan tuon lootan tekemisessä oma hommansa ja pitäisi jotenkin mahduttaa konehuoneeseen. Läpiviennit pitää tehdä hyvin, jottei vuoda. Läpivientejä siis ahtimelta ilma sisään, seos kaasarilta imusarjaan, sähköjohto tyhjäkäyntipiirille, kaasuvaijeri, ryyppyvaijeri, pensaletku. Äkkiseltään nuo vaijerit kuulostaa vaikeimmilta tiivistää. Pitää tuota pohdiskella.
Ruisku on tietysti yksi vaihtoehto mutta ei senkään tekeminen ihan helppoa ole. Asiasta enemmän tietävät tutkivat suikan imusarjaa ja totesivat, että sitä ei kannata käyttää hyväksi. Helpompaa on kuulemma tehdä kokonaan uusi, saa suuttimet samaan linjaan ja kokoojatukin helpommin paikoilleen. Ne vesilinjat vähän sotkee sen imusarjan tekemistä, ovat ikävästi siinä imukanavien välissä. Ja onhan siinä ruiskussa oma sähköhärdellinsä, se ei oikein inspiroi.
Mutta katsotaan miten mieli muuttuu...
Liikkuva jääkaappi rules....