Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.12.2006, 21:48
uazman uazman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.03.04
Sijainti: tampester
Viestit: 268
Perusasetus

itellä jeepissä ollu melkein miljoonan kilometrin ajan (onks se paljon vai vähän? ) nuo tkan muoviholkit 60mm/1/2" reiällä, ilman mitään havaittavia muutoksia...eli varmasti kestää ...onkin varmaan ainut ehjänä pysynyt asia....uazissa tosin on , kun jo 80luvulla korotettiin hydraulisylinteristä tehdyt palat,,,jaa miks....aateltiin jos leimalla haluavat merkata niitä niin menee edes stanssit lyttyyn..heheh.
nekin muuten kestänyt oikein hyvin.

pajatonttu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ-60 projektia jampeli Maasturiprojektit 66 21.09.2009 14:32
Pientä hj projektia puuhapate Maasturiprojektit 36 02.08.2008 10:25
Uazia pelikuntoon (talviunilla) Mazaa Maasturiprojektit 43 13.01.2008 01:24
RJ-70 projektia jampeli Maasturiprojektit 30 14.11.2007 20:07
HJ projektia -roadwarrior- Maasturiprojektit 2 24.09.2007 19:20


Sivu luotu: 06:28 (GMT +2).