Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 08.12.2006, 13:08
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:

En oikeen viitsi rakentaa sille mitään koppia kyllä. Ei oikeen sovi tähän kartanomiljööseen...<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Onhan se pelkkä pytty paljon esteettisempi ku koppi <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? vanha-aatami Tekniikka & Jutustelu 1 17.12.2007 14:37
O: 2 suuntainen ulos otto JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.07.2006 10:53
Cherokee putkesta ulos. Tomppa82 Linkit 2 25.02.2006 01:17
Offaajat ulos kaapista !!! Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 23 26.01.2004 23:18
Kuka päästi koirat ulos? Dev Music 0 27.02.2002 17:53


Sivu luotu: 07:28 (GMT +2).