Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2007, 16:52
Masi Masi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Hämeenlinna, .
Viestit: 440
Perusasetus

Volvon perät


Kattelin tossa noita Volvon porttaaliakselin periä ja kas kummaa, etuperässä oli tasauspyörästö ihan niinkun autossa kuuluu olla mut takaperä olikin ihan toisenlainen. Mikähän viritys tommonen oikein on, ja kuinka pelaa, ovatko kuinka vaihtokelpoisia keskenään. Kiitos ja anteeksi tyhmyyteni.



Edited by - Masi on 12/03/2007 19:26:54

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiacen perät? Tekniikka & Jutustelu 2 16.04.2007 20:20
perät bj40.42 ja 45:ssä Tekniikka & Jutustelu 1 04.01.2006 22:04
Rangen perät MK Tekniikka & Jutustelu 1 20.10.2005 14:22
Volvon perät Paavo Tekniikka & Jutustelu 5 27.06.2005 08:21
toyota bj / hj perät mikkot Tekniikka & Jutustelu 3 15.01.2005 20:37


Sivu luotu: 05:57 (GMT +2).