![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Volvon perätKattelin tossa noita Volvon porttaaliakselin periä ja kas kummaa, etuperässä oli tasauspyörästö ihan niinkun autossa kuuluu olla mut takaperä olikin ihan toisenlainen. Mikähän viritys tommonen oikein on, ja kuinka pelaa, ovatko kuinka vaihtokelpoisia keskenään. Kiitos ja anteeksi tyhmyyteni. Edited by - Masi on 12/03/2007 19:26:54
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiacen perät? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.04.2007 20:20 | |
perät bj40.42 ja 45:ssä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.01.2006 22:04 | |
Rangen perät | MK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.10.2005 14:22 |
Volvon perät | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.06.2005 08:21 |
toyota bj / hj perät | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2005 20:37 |