Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2004, 10:36
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Napero vs. Trooper


Jep.

Eli tiukkoja kysymyksiä mitsusta ja isutsusta. Ei, en ole hankkimassa HC offipeliä, rupeaa vaan ketuttamaan arkipäivän matala-autoilu. Menin siis ostamaan ensimmäisen henkilöauton kymmeneen vuoteen, ja kokemukset ovat lähinnä ahdistavia. Katselin hintoja keltaisessa pörssissä, ja totesin 90- 91 trooperien ja noin 89- pajeroiden olevan siedettävän hintaisia köyhällekin.
Kilometrejä jos molemmissa noin 300 000, millaisia remontteja tiedossa? Mitä kestää koneet ja laatikot? Paljonko on kulutus noi suunnilleen, entä diisselivero. Isutsun 2.8 ic koneessa lienee potkua tarpeeksi, miten mitsussa? Mitenkä ruostumisen kanssa? Entäpä perävaunupainot.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napero mettäkelposeks? tdic-racer Maasturiprojektit 24 04.02.2007 17:03
napero vs rocky Tekniikka & Jutustelu 29 07.01.2006 18:26
Mitsusipsi Napero Tekniikka & Jutustelu 11 29.11.2005 12:24
M/V: Napero TD IC -90 7h O/M/V Muut 3 11.02.2005 09:13
Napero Borg Tekniikka & Jutustelu 0 03.09.2003 17:35


Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).