Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 28.02.2007, 21:43
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

kavereihin luottaminen

tulipa sitten mukava yllätys postissa tänään, auto-ja diesel veron maksamatta jättäminen, romutin auton, siis vein kilvet pois 08,07,2004 ja silloin olin maksanut kaikki verot autosta(oman osuuden), mutta mutta kaveri jolta ostin sen kyseisen pelin oli jättänyt maksamatta yhden erän ja edellinen omistaja pari erää.... no miten kävikään, ne tuli minun maksettavaksi kaikki korkoineen... 614,38€ ja ulosottohenkilö haluaa tietysti maksun heti.... voi vit...

NO kaiken lisäksi tämä kaveri(jolta ostin tuon auton) osti Makitan akkuporakone setin, jonka hän tietysti jätti senkin maksamatta ja sekin tuli minun piikkiin, kun pöljä myin sen ns. omalla luotolla.

Siis tämän päivän jälkeen on todella mennyt luottamus ihmisiin ja kaiken lisäksi läheisiin sellaisiin, mutta otampahan tästäkin opiksi. En sano etten olisi velkaa joillekkin kavereille, mutta ne tulen aina hoitamaan pois, minun itsetuntoni ei tekisi tuollaista KUSETUSTA, on sentään jokin tolkku olemassa.

Täytyy vaan toivoa ettei jatkossa kävisi enään samoin.....

STILL PLEIS VIT TRAKS !

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nyt loppui luottaminen (taas) Cental73 Chit-Chat 7 06.09.2006 19:02

Sivu luotu: 15:59 (GMT +2).