Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 12.11.2006, 16:00
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Jos joku haluaa tehdä muovilevystä(abs) jonkin laisia levikkeitä tai jotain muuta hienoa niin multa löytyy sitä mustana ja harmaana muutamalla eri martiolla ja joskus on muitakin värejä. Joskus olen vaan nähnyt että joku on tehnyt levyn soirosta levitykset kaariin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Levike kumia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.03.2008 13:24
M:1kpl pajeron levike akp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.06.2007 11:26
O: Lokarin levike kumit BigRedi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 31.10.2006 15:15
Levike ja katsastus? Tekniikka & Jutustelu 11 22.01.2006 17:33
lokasuoja levike nauha Tekniikka & Jutustelu 6 21.10.2005 15:17


Sivu luotu: 04:44 (GMT +2).