![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
MAKEn lukko ei ole kitkalukko (limited slip).
Kun tota miettii, niin toi taitaa toimia vähän samalla periaatteella kuin Detroit Locker/Aussie Locker/Lockright, mutta niissä lukitus toimii vetoakselin suuntaan. Tossa noi lukitustapit vaan liikkuvat lautaspyörän suuntaan. Pari kysymystä: Mihin toinen (kuvassa oikeanpuoleinen) vetari kytkeytyy? Suoraan lautaspyörään? Mitä tossa sisäkehällä on? Onko siinäkin tommoisia kiilapintoja kuin kupin sisäpinnalla? T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin lukoista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2007 09:03 |
tasauspyörästön lukoista | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.01.2007 18:23 | |
Toyotan mekaanisista lukoista | suohirviö | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2006 21:00 |
Tojotan lukoista kysyttävää | Aku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.03.2006 20:05 |
hojottimen lukoista? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2006 21:00 |