![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Itsellä on alla uudemman mallin Grand Vitara. Maastoosa sillä ei ihan oikeasti tee mitään. Olkoonkin, että siinä on alennusvaihteisto ja jatkuva neliveto. Mutta joustoja ei löydy juuri mitään eikä lukkoa saa (ainakaan vielä) kummallekkaan akselille. Ja alusta on vakiona täysin suojaamaton, eli sinne pitäisi tehdä paljon panssaria. Tuosta aikaisemmasta korimallista en tarkkaan tiedä, voi olla vähän parempi. Tai sitten ei.
Calminin:n sivuilta löytyy sopivia osia: http://www.puresuzuki.com/grand_vitara2.htm Tosin näytti tarjonta alkavan vasta vuosimallista 1999 mutta kannattaa tarkistaa asia Cros4WD:stä (http://www.cros4wd.com/). On siis Calmini:n maahantuoja Suomessa. Liikkuva jääkaappi rules.... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: suzuki vitara | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 11.05.2008 20:36 | |
| M: Suzuki Vitara | offgrizen | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2007 13:45 |
| m.suzuki vitara vm.91 | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 17.05.2007 12:07 |
| M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
| M suzuki vitara | kava38 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.11.2006 10:25 |