![]() |
![]() |
|
Society What is wrong with our society? What must we do to make it better? Politics, law, war, racism |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Tony Halmeen vaalilupauksia> Nyt kaikki äänestämään Tonya :-) > > > > > Tony Halme Eduskuntaan: > > > > ...Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta > > ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen > > kriisiavut ja terapeutit heti jos grillijuhlilla sataa ja > tötteröhattu > > kastuu.. > > ...viimeks kun mä katoin karttaa niin tän maan kohalla luki Suomi.. > > > > ...Somalimukulat uhoaa jo lehdissäkin, että ne on Stadin > kovin jengi. > > Kyllä sen verran pitää meidän kasvavasta nuorisosta löytyä > yritystä, > > että näytetään kuka on isäntä talossa. Jätetään se liiman > > imppaaminen vähän > > vähemmälle ja pannaan paikat kuntoon niin mummotkin uskaltaa taas > > liikkua steissillä.. > > > > ...Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Esplanadilla mukavassa > > seurassa. > > Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri > Bingo-Bango suoraan > > päiväunilta. Ne haki jostain pari tuolia ja tunki röyhkeästi kahden > > suomalaisen tytön pöytään näiden kielloista huolimatta.. > > .. - Mä en tiedä millainen istumajärjestys siellä teidän > > kamelinpaskaleirinuotiolla yleensä on, mutta täällä Suomessa ei > > nimitellä naisia eikä tungeta ilman lupaa toisten pöytään. > > Alkakaa kalppia > > takaisin rautatieasemalle. Tehän ootte varmaan VR:llä töissä > > kun te siellä > > aina roikutte?.. > > ..siinä vaiheessa mä nippasin sen pihalle koko terassilta ja > > se pyllähti > > kaaressa perseelleen jalkakäytävälle. Kännykkä sillä oli > > kädessä jo ennen > > kuin ilmalento päättyi ja hirvee molotus alkoi välittömästi.. > > > > ...jos kerran taiteilijaeläkettä myönnetään kaiken maailman > savikukon > > pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja > kirjoja on nähnyt > > ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla pitäisi > > tukea entisiä > > urheilijoita.. ..on ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta > > urheilua > > kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai > sutia baskeri > > silmillä kännissä pillunkuvia tauluun.. > > > > ...Mä lupaan taistella loppuun asti mun äänestäjien puolesta ja mä > > takaan, että jos peli menee kovaksi niin mua ei kanneta > eduskunnasta > > pihalle > > yhtä helposti kuin Vennamoa.. > > > > ...Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla > > suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä > > ikuisesti > > helvettiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka > > perseeseen ja rajalle.. > > > > ...Mä olen ollut niin monella ovella aikoinaan vahdissa, > että mä voin > > hyvin ottaa saman homman eduskunnassakin. Mä menen > pääovelle seisomaan > > ennen > > täysistuntoa ja pidän huolen siitä, että sisään pääsee vain > > rehellisiä ja > > isänmaallisia syntyperäisiä Suomen kansalaisia niin kuin > > laissa sanotaan.. > > > > ...Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta ? Mä takaan > sen, että > > jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen > propellin > > pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun > > feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset > > taidekriitikot seuraavana päivänä > > lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.. > > > > ...Jos Pate Pallinaama vetää kaks litraa pirtua ja ämpärillisen > > pillereitä ja rupee näkeen näkyjä ja lyö mua lapiolla päähän > > ja leikkaa > > mattoveitsellä multa munat irti, niin kyllä se sattuu niin > > vitusti. Ei se > > lievennä ainakaan mun haaroja tippaakaan, vaikka Pate ois > > kuuden promillen > > kännissä ja pilleripölyssä.. > > > > ...Jos miestä ei kotityöt huvita eikä se saa muijaansa > > siivoamaan, niin > > silloin sillä on vääränlainen muija. Jos taas nainen ei saa ukkoaan > > imuroimaan ja puhumaan joka päivä kolme tuntia parisuhteen > > filosofiasta, > > niin vaihtakoon miestä. Uusi löytyy varmasti vaikka > > ympäristöministeriöstä, tohvelitehtaasta tai kehitysmaakaupasta... > > > > ....Marja-Liisa Kirvesniemessä on pikkaisen mallia kaiken maailman > > nenärengasfeministeille, joiden ainoa saavutus elämässä on > sadantonnin > > opintolaina, kammottavasti tupakalta löyhkäävä hengitys ja > > hermoromahduksen saaneet vanhemmat. > > > > Mutta niinhän se on. Näyttäkää mulle tyytyväinen feministi niin mä > > näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän. > > > -- Ja Saksassa ja Itävallassa
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tony Halme | Santeri | Jokes | 2 | 22.09.2006 09:25 |
Tony Halmeen kootut | SamppaFIN | Jokes | 0 | 21.03.2006 15:25 |
Tony Halmen tyrmäystippa | MäIte | Drinkit | 0 | 09.05.2002 14:17 |