![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() naisen pitämisen vaikeus> Naisen pitämisen vaikeus > > Oiva Sarkkinen: > > MIKÄHÄN PIRU SIINÄKIN ON, KUN EI TAHO NAISET OIKEIN PYSYÄ ? > > Näin syksypuolellakin tulee terveelle miehelle mieleen ne elämän > perusasiat. > Mahla alkaa virtailla, vai mitenkä sitä sanotaan. Suoranaista > yksinäisyyttä ei tietenkään ole, kun on tuo koira. Kavereita on aina sen > verran, että saadaan korttirinki kasaan ja kiljuun kimppasokerit kerran > kuussa. > > Vaan joitain kummallista ylimääräistä kaipuuta se pukkaa kevät karunkin > uroon munaskuihin. Mikä siinä auttaa, sanottu ja tehty. > > Pistin Helsingin Sanomiin ilmoituksen: "Katseenkestävä, huumorin-tajuinen > nainen. Sinua etsii tositarkoituksella rehellinen suomalainen mies. Myös > hellien takkailtojen mahdollisuus. Alko ja savuttelu eivät hallitse > elämääni. Harrastuksina autoilu, aerobic ja metsästys. Saanhan kohdata > sinut keväässä? > Nimimerkki: Yksinäinen tulppaani." > > Yks Kejonen siinä ilmoituksessa vähän konsultoi. Se on taksikuski, ja > nehän tuntee kyllä naiset. Sama Kejonen kirjoitti naisille ne muutamat > kirjeetkin vastaukseksi. Tehokkaita täkyjä, romantiikkaa. Vähän epäilen > sitä Kejosta homoksi, kun se osaa niin monta runoa ulkoa ja sillä on > tietokone. > > Oisko mennyt kuukauden päivät kun yksi leidi oli sitten tulossa käymään. > Lähdin asemalta Ladalla hakemaan. Pistin vähän siistimpää päälle: > pikkutakin ja salihousut. T-paidassa luki pikkusen huumoria: Ellun > Piriste. Deodorantti oli taas kateissa; suhautin kainaloon Raidia, sama > se mikä haju. Minulla oli siinä matkan varrella, kaverin pajassa, > kesärenkaat pinnoitettavina, piti käydä ne hakemassa. Myöhästyin asemalta > melkein tunnin. Kaks kertaa muistin siinä hötäkässä sen naisen nimenkin > väärin. Vaan paskaakos tuosta, ei se pahoittanut mieltänsä, niin > reippaastihan tuo kanteli matkalaukkunsa autolle, kun minä kävin > täyttelemässä lottokupongin. > > Laiton sen takapenkille istumaan pitkäsiimalaatikon päälle, kun minun > koira istuu aina edessä. Tuli se Kejonen siihen irvistelemään, että onkos > toimitettu tavara tuoretta. Piti tarjota sille baarissa pari kaljaa, > sellainen oli sopimus. Nainen odotteli koiran kanssa autossa. > Ostin lähtiessä grilliltä lihapiirakan lenkinpätkällä, kaikki mausteet, > extra sipuli ja maitoa. Söin itse, annoin osan koiralle, ja kyselin, että > ottaako se takapenkkiläinen kanssa. Se sanoi junassa syöneensä. > Otin siinä ajellessa tekarit suusta ja nuoleskelin puhtaaksi. Sitä naista > rupesi oksettamaan, piti pysähtyä. Tietää ne junien ruuat. > Loppumatka meni kuitenkin ihan mukavasti. > > Selailin Jallua ajellessa, enkä meinannut huomata yhtä kollia, piti ihan > koukata, että sain sen pyörän alle. Nyljin mirrin näppärästi > rukkastarpeiksi, pyyhin kädet koiraan ja eikun taas matkaan. > > Tarjoilin hieman tunnelmamusiikkia. Frederikin "Mä tahdon takoa sun > markkinarakoa" on lempikappaleita. Se ehti tulla kahdeksan kertaa ennen > kuin oltiin kotipihassa. Oli siinä vaiheessa jo niin seksuaalisesti > ylivirittynyt tunnelma, että piti juoksulla mennä vessaan. Oli meillä > myöhemminkin semmosta estottoman kodikasta tunnelmaa. Kopeloin sitä > "vaimoehdokasta" kokeeksi sieltä täältä, tullen mennen, kun se kanteli > vettä kaivolta, luutusi lattioita ja pesi nyrkkipyykkiä. Puolilta päivin > kävi poliisi kyselemässä ulosottomiehen kanssa saataviaan. > Niillä oli koira mukana, ja se oksensi, kun näki minun ruokailevan. > Täällä ei turhaan hienostella! Lainasin siltä naiselta käsilaukusta pari > satasta, että näkevät viranomaisetkin, ettei tässä ihan yhteiskunnan > siivellä eletä. > > Illalla soittelin kaverit paikalle "Barbaraa" katsomaan. Pidettiin > perinteinen piereskelykilpailu. Minä voitin, vaikka Simanaisen Oskari > soitti porilaisten marssista ensimmäisen säkeistön melkein kokonaan ennen > kuin sillä pärähti henki materiaksi! Sen kunniaksi päätettiin lähteä > kylillä pyörähtämään. Tehtiin oikein lista kaikista hauskuuksista, mitä > nyt sellainen äijäporukka pikkupäissään keksii. > > Barbaralle päsähti ärhäkkä päänsärky, ja se jäi kotiin. Soittelin sille > myöhemmin aamuyöstä monta lämmittelypuhelua kotiin eikä tosiaankaan mitään > pyhäkoulutekstiä. Oisko se kello ollut jotain kolme, kun tulin kotiin. > Barbara nukkui matkalaukkujensa päällä, omituisia ovat etelän tavat! > Mukava oli silti tulla; kyllä se naisen käsi on, joka huushollissa näkyy. > > Minun piti se Barbara kuitenkin herättää. Sai maksaa taksin ja siivota > takapenkin, kun minä en millään jaksanut. > > Aamulla tuli äitimuori käymään, kuului heti ovelta sanovan, että meidän > poika pärjää ihan hyvin ilman tuollaisia meikattuja kaupunkilaisvosujakin. > > Ja niinpä se lähti Barbara. Laukut jäi ja kaikki. No, oli miten oli. > Kyllä se on justiinsa se huumorintaju, mikä pittää meikäläisen naisella > olla kohallaan. Ja ulukonäkö tietenki. > > ************************** > > Oiva Sarkkinen on edelleen poikamies. >
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Naisen käytettävyys | NISMO | Chit-Chat | 1 | 28.09.2007 11:34 |
Naisen sekopäisyys | pikkujussi | Kysy MäIteltä | 11 | 31.08.2005 02:32 |
Renkaan valinnan vaikeus | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 18.11.2003 09:18 |
Naisen valinta | Rudolf | This And That | 0 | 04.11.2002 09:21 |
Naisen valinta | SamppaFIN | Jokes | 0 | 26.07.2002 04:38 |