![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ihan mikä vaan, sanot vaan että puhelin käteen ja soitto akeen, jos ei ole niin paljon tietoa että 33 saa laittaa hj:seen.
Ake on lähettänyt joka katsastus asemalle tiedotteen asiasta. __________________________________________________ ___________ Toyota HJ61,Differential Locks, Super Swampper TSL 33" |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| katsastus kysymys | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 31.01.2008 23:19 |
| SOA:n katsastus | -Captain- | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 05.05.2007 15:22 |
| KATSASTUS | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.02.2005 14:01 | |
| katsastus | Yleiset | 1 | 09.03.2004 07:55 | |
| katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |