![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei paljoo mönkkärit kiinnosta minuakaan vaikka olenkin tilaaja, mutta taitaa olla kustannussyistä laitettu autot ja mönkkörit samaan lehtee niin saadaan edes jonkinmoinen levikki/asiakaskunta.
Tosta keskiaukeeman kuvasta ei oikeen auken kuinka jyrkkä ja kalteva tuo paikka luonnossa oli. Mutta kiviähän tuli jo pikkupoikana heiteltyä niin on tainnu jäädä laji päällensä. Ai mää vai turuust |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Koska ajellahan? | Roffi | Chit-Chat | 2 | 07.02.2008 16:15 |
| Koska 4x4-magazine tulee? | HansB | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 30.04.2006 10:13 |
| Koska maasturit keksittiin? | Sakke | Chit-Chat | 20 | 10.05.2005 09:05 |