Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.09.2006, 15:26
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Ei paljoo mönkkärit kiinnosta minuakaan vaikka olenkin tilaaja, mutta taitaa olla kustannussyistä laitettu autot ja mönkkörit samaan lehtee niin saadaan edes jonkinmoinen levikki/asiakaskunta.
Tosta keskiaukeeman kuvasta ei oikeen auken kuinka jyrkkä ja kalteva tuo paikka luonnossa oli. Mutta kiviähän tuli jo pikkupoikana heiteltyä niin on tainnu jäädä laji päällensä.

Ai mää vai turuust
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Koska ajellahan? Roffi Chit-Chat 2 07.02.2008 16:15
Koska 4x4-magazine tulee? HansB Tekniikka & Jutustelu 53 30.04.2006 10:13
Koska maasturit keksittiin? Sakke Chit-Chat 20 10.05.2005 09:05


Sivu luotu: 20:43 (GMT +2).