Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 24.08.2006, 17:18
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 567
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onko Kulmassa vieläkään "pikkupyöräiselle ja joka päivä auto käytössä sivilissä" reittiä.

Eli sellainen reitti että pellit säilyy suorana ja pääsee jonnekin ilman vinssiä (30" renkaat).
Eipä tuolla mun vajaa vetosella oikein mitään tien ulkopuolella tee. Kyllä se taitaa jäädä siihen kuvaamisen puolelle.

Isona siitä tulee Jeep Grand Cherokee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lyttylässä ajetaan 17.5.32008 12.00 MikkoVuorsola Tapahtumat 0 16.05.2008 20:43
LYTTYLÄSSÄ AJETAAN 5.4 kello 12.00 MikkoVuorsola Tapahtumat 30 12.04.2008 14:02
kuinka BJ:n kytkin ajetaan loppuun mikjus Tekniikka & Jutustelu 10 29.11.2007 16:54
Lyttylässä ajetaan lauantaina 29.9.2007 MikkoVuorsola Tapahtumat 8 04.10.2007 22:20
Millä ajetaan ja missä Killman Tekniikka & Jutustelu 5 28.08.2005 12:48


Sivu luotu: 06:58 (GMT +2).