![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Vanteen pulttijaon koneistaminen erilaiseksi?Kun tuohon G-Mersuun on vähän huonosti vanteita tarjolla (5x130) niin millainen projekti olisi koneistaa jostain lähellä olevasta jaosta sopiva? Millainen se on työnä ja millainen onnistumismahdollisuus (alumiini vai teräs?)? Muutamahan näitä on tehnytkin? Katsastukseen ei tietenkään ole tarkoitus mennä vaan lähinnä metsään. esim. BMW:n 5x120 ja ET 20 aluvanteita pyörii käytettynä 15" ja 16" ihan kohtalaiseen hintaan... Niin ja mikähän se keskireijän tilanne sit olikaan...? Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanteen leveys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2007 07:35 | |
Nissan KC vanteen ET | tikpe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.08.2006 19:02 |
Vanteen keskireikä | AJK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.05.2006 11:59 |
PZJ-75:n vanteen vakio et ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.04.2006 18:11 | |
hj:n vanteen et? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2005 18:18 |