![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
No ollaanko me ttt kanssa tosiaan tämän seudun ainoot maastoautoilijat?
Nyt olis ainakin hyvä aika aloittaa offroad harrastus ![]() Tosiaan elokuun vika viikonloppu mennään raivaamaan reittejä ja suunnitelemaan uusia reittejä. Metsää on 130hehtaaria että ei pitäis ihan heti loppua kesken<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> <center><h1> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko isosyötteen alueella offiporukkaa/ajoalueita | farmari | Chit-Chat | 0 | 22.10.2007 21:26 |
| Taas huudetaan; Keuruu 20.5.06 | armas | Tapahtumat | 10 | 19.05.2006 20:31 |
| Kyytiä Virrat-Jns | Tumi | Chit-Chat | 3 | 02.05.2005 23:30 |
| Ajoalueita/harrastajia Lammin lähistöllä? | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.06.2004 13:52 |
| Virrat | Yleiset | 0 | 09.08.2002 15:22 | |