Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.08.2006, 22:25
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Kiitokset meijänki 3 henkiseltä porukalta. Eka kertaa oltiin oikeisa kissoisa kaverin autolla niin modi 3 sija lämmittää mieltä. Remonttipuoli pelas tosi hyvin, kaks räjähtänyttä tehostimen letkua korjattiin, ois ollu kuskilla hikinen urakka jos ei ois saatu korjattua.
Semmonen pikku kämmi tehtiin ku menin n.8 aikaan nukkuun että jaksaa ajjaa sisuskummin ajaa kotipuoleen niin pojatkaan ei vihtiny ennää lähtiä mehtään....., ens kerralla viisaampana ja pitempi loma-anomus.

Kyllä lähtee?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapland Trophy 2006 DVD pee Tekniikka & Jutustelu 38 17.05.2007 11:54
M: Les Veppskiy 2006 ja Tianshan Trophy 2006 DVD myllis O/M/V Muut 2 30.11.2006 00:50
Lapland Trophy 21.-23.7.2006 Paavo Tapahtumat 155 13.10.2006 19:51
Mudakoon Trophy 2006 29-30.4 myllis Tapahtumat 2 31.03.2006 16:44
YLLÄS TROPHY 2006 OffBeast Tapahtumat 12 20.02.2006 19:16


Sivu luotu: 19:07 (GMT +2).