![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Nii...
Ois ehkä osuvaa sanoa että painopiste nousee turhaan verrattuna saatavaan hyötyyn, akseleiden ja rungon alle ei tuu sen enempää tilaa. Ainoo todellinen hyöty LJ:n kohdalla korinkorotuksesta on se että tankki nousee ylemmäs mutta panssaroida se kannattaa muutenkin joten... LJ:hin saa tosiaan mahtuun 35" pyörät alustan korotuksella ja kaarien leikkelyllä niinkuin Rassikin tuossa mainitti. LJ:ssä on rungon keskikohta ja jakolaatikko melko alhaalla joten ei ne helmatkaan ihan koko ajan oo kivissä kiinni. Eli ennemmin siis kannattaa korottaa jousista ja jos ei budjetti riitä mihinkään valmiiseen sarjaan niin sen korotuksen saa tehtyä vähän halvemmallakin, eteen volvon jouset ja taakse esim. rangen jouset, searchilla enempi! Iskareitten kiinnityspisteitä muuttelee jos ei heti kärsi ostaa pitempiä pumppuja jne. Jos kuitenkin korotat sitä koppaa niin sitten kannattaa nostaa voimansiirtookin jotta saa sen jakolaatikon hännän pois sieltä runkolinjan alapuolelta ja näin ollen jotain kongreettistakin hyötyä sille korotukselle - jos ei sitten ole sellanen tilanne että aiot ajaa trialia esim. stanuissa jolloin säännöt kieltää kyseisen operaation. ____________________________ VAZ 2121 Niva & VAZ-Crawler SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva(at)kotikone.fi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 korin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 02.09.2009 08:01 | |
bj korin korotus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.01.2006 19:47 |
Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2005 19:00 |
Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.04.2005 11:14 |
Korin korotus yms. | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.05.2003 09:05 |