Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 27.07.2006, 21:50
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Leikkasin sammutuspeitteestä n. 5 cm siivua ja pyörittelin putken ympärille ja rosterilangalla sidoin kiinni. Ei ole tullut kekäleitä suojatulta osalta, mutta Jeeppitreffeillä putoili vielä äänenvaimentajan päältä jota ei ollu suojattu, eli lämpö siirtynee sinne missä viimein pääsee jäähtymään. Sammutuspeite on melko halpa, mutta purkautuu helposti kun leikkaa nauhaksi. En ota kantaa hapertaako putkea pitkässä juoksussa, luulisin kuivuvan upotusten / sateen jälkeen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:26 (GMT +2).