![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
kardaanien laipoissa laatikossa on sitten eri jako, eli ennekuin myyt vanhat romut pois, ota ne talteen.
Toyota-laatuun voit luottaa... ja paskat... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Tojon turbokone. Loota ja perät myyty! | Stihl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 26.12.2007 12:00 |
| M: Hj61:n turbokone 12h-t (myyty) | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.09.2007 10:41 |
| hj turbokone bj:hin ?????? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.10.2005 17:40 | |
| Patrollin turbokone viimeinkin paikalla.... | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.09.2005 21:48 |
| Turbokone Patrolliin?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.08.2005 18:59 |