Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 11.07.2006, 00:04
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Seurattua on tullut, melkoinen seikkailu on "pojilla" ollut.
On "tiet" ollut hieman rankkoja muottoripyörille.
Viime jakso missä kuorma-autot ylitti jokia, oli makeen näköistä.

HJ61-89
SLCK #68
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jurinaa neliveto päällä... TEE-5 Tekniikka & Jutustelu 27 19.03.2008 14:20
Jäin tien laitaan,kytkin vai vaihdelaatikko?Hinaus Bruno Tekniikka & Jutustelu 4 22.05.2007 07:54
Jousipakka tien päässä(kö)? juhasiren Tekniikka & Jutustelu 4 06.04.2007 17:16
päästömittarit tien varteen HJ-61 Tekniikka & Jutustelu 21 23.11.2006 20:46
Ei pysy 4wd päällä KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2005 14:50


Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).