![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Jepulis ! Olen ajellut vajaan vuoden BJ-75 avolavaa ...
Muutamia huomioita : Jotkut osat aivan perkeleen kalliita , esim. tämä surullisen kuuluisa pakoputki 530 € !!! Ei sisällä asennusosia .... Kulkupuolen kuvaa todella hyvin tuo "maantieraktori" , kiihtyvyys ei revi niskoja ...Mutta vääntöä on kohtalaisen paljon ( mihin nyt vertaa ) Nappinelikko ja 100%-lukot , toimii kunnostuksen jälkeen mulla ainakin ok ! Nelikon alipaineventtiilit usein sökönä ( vanhuuttaan ja veden avittamana käämi sulaa ), uusia ei Tojotalta saa !!! ( onneksi ehkä? ) Ainakin mulla on otteessa 7.50-16 LT joten 34 tuumaa korkean saa leimattua , leveys onkin ongelma 12,5 tuumanen hyväksytään KUNHAN vertaa LT-renkaaseen !!! Ei löydy LT:n leveyttä STRO-kirjasta !!! Jousitus ainakin mulla takana mallia kivireki , ei jousta sisään eikä ulos !!! Toimii hienosti mikäli lavalla kuormaa +500 kg ... Niin ja koko talvi ajettava nelikko päällä , pelkällä takavedolla ei pääse mihinkään !!! Runko ainakin näissä yksilöissä hyvässä kunnossa , tai paskaa sisältä täynnä ...puhdistus onnistui komeesti painepesurin viemärin avaajalla !!! Nii ja tämä koskee siis BJ-75 AVOLAVAA !!! Toi mun koppimalli pelleiltään läpimätä .... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
millainen valokytkin... | Kelju.K | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.09.2006 22:17 |
Millainen on hyvä maasturireitti? | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 21.11.2005 11:21 |
Millainen kannettava ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 09.08.2005 10:45 |
Millainen kuntoilija olet? | Hammer__ | Chit-Chat | 23 | 15.03.2005 17:38 |
Millainen C4 on talviautona? | Mick | Yleiset | 0 | 15.04.2002 10:10 |