Lainaus:
quote:
Mikä "suomen säännöissä" (esim. nykyiset Lapland Trophy säännöt + nuo tiukemmat turvakaarimääräykset
Talvieksytyksestä) estää ajamasta samalla autolla suomen cuppia ja BSC:tä?
Eli rakentaa auton BSC sääntöjen mukaan, ja ajelee sitten kotimaan cuppia menestyksekkäästi
TR1:llä stanuissa, TR2:lla modissa ja TR3:lla protoissa, tai jos on porttaalit niin sitten
TR1:llä modissa ja TR2/TR3:lla protoissa? Mun käsittääkseni säännöt on "yhteensopivia" nimenomaan
näin päin, mutta kotimaan cupin sääntöjen ytimekkyyden takia niiden mukaiset autot eivät käy
suoraan rengaskooltaan vastaavaan TRx luokkaan, esim. tuon TR1 korinkorotussäännön takia.
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Edited by - Paavo on 01/07/2006 14:13:10
|
Siinä luki, VOIPI JOHTAA ...tällä hetkellä kun suomessa ei oteta kantaa jousitustyypin vaihtoihin, akselistojen vaihtoihin, laatikon vaihtoihin... se voi aiheuttaa tenkkapoon, jos suomi autolla yrittää ulkomaille....
Enkä väitä, että Baltic Cupin säännöt on ne ainoat oikeat autuaaksi tekevät. Tämä vain, ettei kävisi niinku yleensä tuuppaa käymään...