![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
Kiitos RM kun laitoit kysymyksen pulmaani! Pieni lisä kyssäri: Hommasin just tommosen HJ61sen tehostetun kytkimen sylinterin (joka tossa jjtp:n kuvassakin on) Miten tärkeetä on että nämä kaksi osaa (se alipainesylinteri ja se varsinainen poljinsylinteri) ovat kiinni toisissaan eli jos sitä sisällä olevaa tappia jatkaa ja laittaa tohon kiinnityksen väliin lisää laippoja niin toimiiko tehostus edelleen? (tämä sen takia kun Volvon tulipelti ja kytkin poljin ovat eri tasossa kuin HJ:ssä) Se kun pitäisi saada vähän ylä viistoon asennettua muuten kytkimen liike on vain 2,5cm Se alipaine sylinteri on sen verran iso ettei mahdu Volvossa tonne kone huoneen puolelle vaan sen joutuu laittamaan sisälle cabiiniin.... Vastauksista kiittäen Mika L Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ kytkimen ilmaus? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.08.2007 20:16 |
Uazin kytkimen osista | sibbis | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2007 19:32 |
tojon 2L vs. 22r kytkimen erot...... | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.01.2007 22:38 |
HJ:n kytkimen työsylinteri! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.10.2006 15:33 | |
O: Rangeen kytkimen pääsylinteri | Phase | O/M/V Muut | 1 | 03.02.2005 23:16 |