Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.10.2006, 18:22
Tykki Tykki ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 17.10.06
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 4
Perusasetus

Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa?


Tammikuussa pitäisi hakea germaaniasta ko. laite. Mitä tyyppivikoja ja katsomisen arvoisia kohteita tuollaisessa on? Tekniikka olisi se 2.5DT, eli bemarin tiisseli. Auto tulee käyttöautoksi (tai no toiseksi sellaiseksi) ja mittariin kilahtaa noin 50tkm vuodessa. Vuosimalliksi kaavailen noin -96-97 malleja, kun noissa tuppaa vero nousemaan aika nopeasti vuosimallin kylkiäisenä.

Sellaiset käyttökokemukset olisivat enemmän kuin tervetulleita.





Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? miikkalu Chit-Chat 7 04.05.2006 10:59
Mitä rangen kone kestää?? Maajussi Tekniikka & Jutustelu 2 21.03.2006 21:58
Mitä huomioida porttaalien asennuksessa ???? Tekniikka & Jutustelu 3 03.02.2006 10:47
Mitä oljyä rangen vaihteistoon? Tekniikka & Jutustelu 3 04.09.2005 10:04
mitä huomioida land cruiseria ostettaessa! Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 12:24


Sivu luotu: 12:23 (GMT +2).