Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 16.05.2006, 18:10
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Jep, kiila se sieltä vauhtipyörältä usein katkeaa, toisinaan menee myös kampiakseli kieroon, käydessä voimakasta tärinää. Ota sytytystulppa irti ja käske kaverin pyörittää konetta pikkuhiljaa ja seuraa vipottaako terä
pystysuunnassa. Mikäli akseli on kiero, se täytyy tietenkin oikaista, homma on yksinkertainen: Terä irti akselista, Mootori irti leikkurista. suojapellit pois. Moottori tukevasti kiinni johonkin, esim lankunpätkien väliin prässiin niin että akseli on vaakasuorassa, akseliin sopiva noin 2 metrin rautaputki käteen ja väännetään akselista, heittokellolla tarkkaillaan tilannetta ja pikkuhiljaa vännetän akseli suoraksi konetta välillä pyörittäen ja heittokelloa seuraten.

Helppo homma, ja näin se korjaamollakin tehdään.

Kyllä siitä pääsee, se vaan näyttää jyrkältä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OM617 viritystä. MakeH Tekniikka & Jutustelu 21 13.05.2013 08:56
pumpun viritystä Tekniikka & Jutustelu 15 14.12.2006 04:50
BJ:n rivipumpun viritystä? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 28 30.06.2006 22:18
Koneen viritystä! ari Tekniikka & Jutustelu 1 30.10.2003 18:01
Pakoputki viritystä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2003 18:53


Sivu luotu: 22:21 (GMT +2).