Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 14.05.2006, 23:07
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mitä bensaa käytätte?
Mitä kärkiväliä käytätte tulpissa?

Tarkistakaa kaikkien maadoitusjohtojen abikoliittimet vetämällä niistä sekä onko niissä hapettumia.

Kansien ja lohkon välissä oleva maadoitus ei riitävän hyvä. (Kannen pinnapultit on liimattu/tiivistetty lohkoon joka aiheuttaa eristyksen, lisäksi ohjainholkit yleensä ruosteessa)
Ruiskun ja sytytyksen maadoitukset tulee kytkeä tämän takia kansiin. (lohkossa ei ole muita sähkölaitteita kuin startti, joten lohkon maadoitus vedetään runkoon tai suoraan akulle paksulla johdolla)

Jos käytetään laturia, tulee senkin maadoitus varmistaa kansiin ja akkuun. (huono maadoitus sotkee jännitteensäätimen toiminnan ja latausjännite alkaa heilua/hyppiä)

Sähkö- ja maadoitusjohtojen ruuveissa ei saa käyttää ruuvilukitetta koska se on eristävää ainetta.

Bat race team
Jaffa

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tuning tarina.net Juniori83 Linkit 2 23.03.2004 14:40
Tyly tarina RonJeremy This And That 0 18.12.2003 17:36
Koodarin tarina petris This And That 6 26.08.2003 10:56
Timon tarina Wille This And That 4 02.07.2003 23:53
Tarina SamppaFIN Jokes 0 04.01.2003 06:48


Sivu luotu: 18:45 (GMT +2).