![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Mitä bensaa käytätte?
Mitä kärkiväliä käytätte tulpissa? Tarkistakaa kaikkien maadoitusjohtojen abikoliittimet vetämällä niistä sekä onko niissä hapettumia. Kansien ja lohkon välissä oleva maadoitus ei riitävän hyvä. (Kannen pinnapultit on liimattu/tiivistetty lohkoon joka aiheuttaa eristyksen, lisäksi ohjainholkit yleensä ruosteessa) Ruiskun ja sytytyksen maadoitukset tulee kytkeä tämän takia kansiin. (lohkossa ei ole muita sähkölaitteita kuin startti, joten lohkon maadoitus vedetään runkoon tai suoraan akulle paksulla johdolla) Jos käytetään laturia, tulee senkin maadoitus varmistaa kansiin ja akkuun. (huono maadoitus sotkee jännitteensäätimen toiminnan ja latausjännite alkaa heilua/hyppiä) Sähkö- ja maadoitusjohtojen ruuveissa ei saa käyttää ruuvilukitetta koska se on eristävää ainetta. Bat race team Jaffa Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tuning tarina.net | Juniori83 | Linkit | 2 | 23.03.2004 14:40 |
| Tyly tarina | RonJeremy | This And That | 0 | 18.12.2003 17:36 |
| Koodarin tarina | petris | This And That | 6 | 26.08.2003 10:56 |
| Timon tarina | Wille | This And That | 4 | 02.07.2003 23:53 |
| Tarina | SamppaFIN | Jokes | 0 | 04.01.2003 06:48 |