Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 12.05.2006, 08:55
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

> Samankeskinen napa ja akseliputki helpottaa myös ripustusten rasituksia verrattuna porttaaliakseliin, jonka aiheuttama akseliputken kiertymä voi olla aika raju

Jep, tosin porttaaleissa tulee ilmattex maavaraa kans

> renkaan voisi vaihtaa 44-tuumaiseen ilman että vetareiden rasitukset lisääntyisivät muun kuin suuremman renkaan hitausmomentin myötä

Ehkä sitä pitoa on kuitenkin hieman enemmän nelinelosessa kuin kolmeykkösessä.

kaikenkaikkiaan tuo planetta-napa on loistava idea, jos sen saa tehtyä kestäväksi ja siten, että pyörännavan koko ei kasva liikaa.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nissanin akseleista KingKong Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2008 15:37
taas akseleista kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 4 03.12.2007 14:57
hj 60 akseleista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 22.10.2006 12:19
42:sen akseleista.. kenni Tekniikka & Jutustelu 0 11.10.2006 20:43
hj:n akseleista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 8 24.11.2005 16:57


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).