En tiedä muuta kuin, että todella kummastuttaa Vette-ihmisten palava suosio virittää koneitaan, kun alusta vaatisi todellista huomiota osakseen. Varsinkin kun C3-4 Corvetten alusta on tunnetusti heikkous autossa. Muutama harrastaja kertoi vaihtaneensa anti-sway -barit, Konin iskarit, puslat ja muuta, mikä on tosi fiksua (oliko joku Toni tai vastaava). Tuolla tavoin Corvetten ajettavuus muistuttaa jo urheiluautoa. Useilla jenkki-harrastajilla on tärkeintä, että auto vain kiihtyy hyvin, mutta ajettavuus saa olla pullamaista. Pääsääntöisesti useat Vettet jättävät Porschet ja Suprat taakseen suorituskyvyssä, mutta ajattaessa osat vaihtuvat, vieläpä totaalisesti. Laskemalla alustaa ja kasvattamalla jarruja saadaan suuria muutoksia ajettavuuteen ja turvallisuuteen. Alustan lasku sopii oikeille harrasteurheiluautoille parhaiten. Sisälle kun heittää vielä jäykistävän turvakehikon niin auto on täysin eri peli. Satsaamalla näihin juttuihin (2000-4000e) autosta saa irti paljon enemmän sporttia kuin moottoriteholla. Tehon kasvatus on käytännössä rahantuhlausta ja tarpeetonta sekä merkittävänä laitonta - ihan tosi!
Note! This message was posted anonymously!