Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 08.05.2006, 11:26
Rojota:n Avatar
Rojota Rojota ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.05.04
Sijainti: vaasa
Viestit: 490
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kummassakin on puolensa, mutta tän topicin tapauksessa on jujuna se, että puolikevennetyissä ei ole/niihin ei käy lukon vaatima pitkäboorinen vetari.
Joo, unohtu laittaa että OT.

Puolikevennettyyn taka-akseliin ei taida vähällä päänvaivalla saada lukkomurikkaa istutettua just tuon vetarin c-klipsikiinnityksen takia. Booria voi varmaan työstää pidemmäksi vetarissa, Cat-bj tarzanin mukaan kestävyyden siitä kärsimättä. Saman tarinan mukaan ainakin etuakselin pidemmässä vetarissa aines riittää.
Bj:n etuakselille murikan saa sovitettua helpommin jos teettää pitkän pidempi boorisen vetarin esim. karpiolalla. Lyhempi vetari käy edessä suoraan lukkomurikkaan ja boori on sama.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nissanin akseleista KingKong Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2008 15:37
taas akseleista kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 4 03.12.2007 14:57
hj 60 akseleista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 22.10.2006 12:19
42:sen akseleista.. kenni Tekniikka & Jutustelu 0 11.10.2006 20:43
hj:n akseleista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 8 24.11.2005 16:57


Sivu luotu: 21:41 (GMT +2).