Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.05.2006, 10:49
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

Lainaus:
quote:
jaahas, että haastetta pukkaa
Laitoin 25e ihan sen kunniaksi että pääsen haastamaan seuraavan... hehee, kukahan olis seuraava uhri (ruletti pyörii...)
Ja arpa osuu SUOMEN NETTIOFFARI #1 eli Nerdo-O!!! Vähintään kympillä<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
sponssasin Nerdo.O:ta kympillä ja maksoin ton laalaan heittämän vähintään summan Nerdo-o:n puolesta <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle>
omasta puolestani kuittasin ton Suursyömärin heittämän "hölisijät" myös pienellä summalla.
ja seuraava uhri:Tiipe raotas patrollin tarakalla olevaa kassakaappia keräyksen hyväksi!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

.
.
.
.
.







Edited by - jjtp on 13/05/2006 20:16:25
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:47 (GMT +2).