![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Oon samaa mieltä moggirangen kans.
Itse joskus suunnittelin punaisen rangen lyhentämistä vain sen kulmapalan verran, ni olis ollu vielä ihan fiksun näköinen. Suunnistuskisoissa taas meitä kun oli joka kerta neljän hengen tiimi, niin kaverit kiukutteli takapenkille hidasta pääsyä. Leikittelin ajatuksella vaihtaa oikea kylki neliovisesta. Itse kun olen suuri kaksiovisen fani, niin kuskin kylki olis voinu pysyä sellasena. Nyt ei tarttekkaan tehdä mitään, kun julmat lapin miehet vei auton pois. Toivottavasti kuuluu hyvää sille. Antti L hauskaa vappua Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vetoakselin lyhennys ja pooritus | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.01.2007 17:13 |
hilux:sin lavan lyhennys? | tommitt | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2006 16:18 |
hoijakan lyhennys.. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 19:17 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |