![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Olet aivan oikeassa, koneistus tulee varmasti vasta sitten kun perä on hitsattu. Tarkoitin sitä että jos hitsaa toiselle puolelle putkea pelkästään niin varmasti vetää kieroon. Jos ei muuta konstia ole niin silloin mielestäni kannattaa hitsata myös vastapuolelle "vasta vetoa". Yksi konsti on sellainen että akseliputkeen laitetaan kumpaankin päähän ja keskelle holkit. Holkkien läpi työnnetään suora putki josta näkyy läpi saakka.Holkit pitää olla sopivan tarkat. Samalla kun akseliputkea hitsataan, tähystetään silmämääräisesti läpimenevän putken läpi. Jos akseliputki alkaa vääntyä niin sen huomaa silmällä ja pyörittelemällä. Silloin vaan vastapuolelle saumaa vedon kompensoimiseksi. Tämä siis opittua vanhoilta veneguruilta potkuriakselihommista. Voi varmaan soveltaa myös autoilun ihmeelliseen maailmaan.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Lj takavetarit + akseliputki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.10.2007 17:19 | |
MYYTY | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.09.2007 15:41 |
patrollin jarrusatulat toyota taka-akseliin | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.04.2005 08:49 |
M: toyota bj taka akseli | mikkot | O/M/V Muut | 0 | 16.12.2004 17:28 |
Kiero jarrulevy | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.08.2004 11:43 |