Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.08.2006, 07:13
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Suikan turvakaaret


Etsiskelin sörtsillä kuvia & jutustelua suikan turvakaarista mutta muutama asia jäi epäselväksi. Kyseessä on siis Sj410, jota ei rakenneta kisakäyttöön vaan ihan harrasteajoon.

1. Löytämissäni kuvissa ei näkynyt pääkaaressa vinotukea. Eikös se olisi aika oleellinen juttu, jos auto kaatuu ?
2. Tarviiko pääkaaren alakiinnikkeiden väliin lauttaa vaakatuki ? Jos pääkaari irtoaa alapäästään niin estäisi pääkaaren litistymisen.
3. Ilmeisesti turvakaari kannattaa laittaa seuraamaan koria mahdollisimman lähelle. Onko järkeä hitsata tai kiinnittää koriin ?
4. Ilmeisesti kojelaudan päistä pitää poistaa viitisen senttiä tavaraa, jotta kaaren saa lähelle A-pilaria ?
5. Onko tarpeellista rakentaa A ja B-pilareiden väliin vaakaputket suojaamaan kuljettajaa & kartturia ? Jostain luin, että tällainen ei mene läpi katsastuksesta mutta sen voisi rakentaa pulttiliitoksilla.

Että tällaisia kymysyksiä tällä kertaa.

Liikkuva jääkaappi rules....

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turvakaaret bj-40 Pexi Tekniikka & Jutustelu 29 06.03.2008 20:59
BJ:n turvakaaret plejman Tekniikka & Jutustelu 0 26.01.2008 12:29
HJ:see turvakaaret?!?! nuppi Tekniikka & Jutustelu 8 05.06.2005 13:05
turvakaaret hj Tekniikka & Jutustelu 5 09.03.2005 08:24
turvakaaret nirppu Tekniikka & Jutustelu 1 06.03.2005 22:50


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).