Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.04.2006, 16:17
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Omasta mielestä jo kerran tätä asiaa kommentoin, mutta joko se poistettiin tai sitten itse hävitin sen bitti avaruuteen. Anyway kyllä Nerdolla ihan oikea pointti tossa on. Varmasti kuitenkin yksi suurimpia esteitä uusien harrastajien lajiin tutustumisessa.

Kuten sanottu säännöt on sääntöjä, siksi mäkin sellaisen hommasin. Mutta jos näitä asioita ei vatvota ja pidetä "painetta" yllä ei nämä ikinä muutu.

Ei saa siis olla niin herkkä nahkainen et tuollaisesta asiasta keskustelun ottaa hlökohtaisesti tai vittuiluna.

hyvää kisaa odotellen.

imho

-sami-

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kauden -06 trial tuloksista Tekniikka & Jutustelu 1 26.10.2006 10:07
Myymälän avajaiset Riihimäellä Atlok O/M/V Muut 0 05.12.2005 14:48


Sivu luotu: 10:39 (GMT +2).