Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.03.2006, 19:32
uaz:n Avatar
uaz uaz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 18.08.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Kyllä squirtti UAZiin kannattaa laittaa.. Mulla tuli alavääntöä lisää ja koneen toiminta muuttui ihan täysin. Kierrosherkyyttä tuli lisää ja sitkeyttä mahtavasti.

Tosin mulla oli konetta muutettu muutenkin. Töitä tuossa kyllä saa tehdä mutta kyllä se kannattaa.

Mulla on alkamassa C303:een Ford Edis-6 sytkä ja MegaSquirt.. En taida tällä kertaa tehdä imu- ja pakosarjaa itse vaan tyydyn "tyhjentämään" strömppäset ja teen vain 2- piste ruiskun.

Mulla olisi marinekoneen imusarja B30:een mutta en taida sitä laittaa kun haluan myös saada tehostimen pumpun mahtumaan. No nyt tämä lähtee off topickiksi...

Mulla oli UAZissa turvatankki takana ja 8mm paine ja paluuputket ja toimivat hyvin.

Jos tekee homman alkuperäisiä tankkeja käyttäen varmaan kannattaa käyttää siirtopummpua ja välisäiliötä ettei painepumppu joudu toimimaan kuivana hetkeäkään. (sellaset on tulossa c303:een)

Minkä kokoiset suuttimet noissa sun läppärungoissa on?

Mulla oli opelin 2 litrasen suuttimet jotka tuottaa 170cc/min ja ne toimi lievästi viritetyn UAZin koneen kanssa hyvin. Tuotto riitti ja tyhjäkäynnilläkin suuttimien aukioloajat olivat ihan riittävät (n.4ms).

Enhän mä tästä mitään tiedä mutta onhan jo yksi auto tullut squutattua ja seuraavaa ollaan jo tekemässä.

------------------------
Nelikot:
Volvo C 303
Kubota B7100
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaziin dieseli? SeppoS Tekniikka & Jutustelu 2 28.02.2008 17:20
Uaziin dieselkone Jortsu Tekniikka & Jutustelu 14 12.08.2007 15:50
UAZiin osia AH-64D Tekniikka & Jutustelu 17 27.03.2007 15:18
Uaziin Volvonkone SoSo Tekniikka & Jutustelu 6 06.07.2006 04:42
Uaziin lukot Kupla Tekniikka & Jutustelu 35 23.09.2005 13:57

Sivu luotu: 15:42 (GMT +2).