![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
No nuo muut esimerkit nyt on (liki) tyylikkäitä. Tekniikan miehenä en niitä putkihäkkyröitäkään pahana pidä, Lars Dahlin Yellow spiderkin on aivan mahottoman tyylikäs! Valmiiksi nauretut amerikkalaiset komediat ja vastaavalla kertakäyttöhuumorilla pilatut autot vaan sapettaa. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Minkä muun autorakentelu tyyli suunnan projekteja. | Maajussi | Chit-Chat | 223 | 06.06.2013 07:55 |
| m:lj-70 kori | make4444 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 30.09.2007 07:20 |
| o:bj:n kori | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.02.2006 20:47 | |
| O: Jonkin sortin maasturi...0-2500€ | Taapero | O/M/V Muut | 4 | 02.10.2005 11:05 |
| Olenko jonkin maasturi/Offroad kerhon jäsen ? | Chit-Chat | 11 | 29.07.2005 21:20 | |