Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 03.03.2006, 15:35
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Nyt ilmoittaa näin (F-securen virustorjunta):

Haitallista koodia on löytynyt tiedostosta C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\JÄRJESTELMÄNVALVOJA\LOCAL SETTINGS\TEMPORARY INTERNET FILES\CONTENT.IE5\0T2F8523\INDEX[3].HTM.

Saatko Jouni tuosta mitään irti???

Virusskannaus tehty monta kertaa ja mitään ei löydy!!!???

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyselyikä pukkaa... Olkku Tekniikka & Jutustelu 2 10.03.2007 09:25
syksyä pukkaa... pee Chit-Chat 6 14.10.2006 00:00
Talmaa pukkaa Ex_inkkari Chit-Chat 1 21.04.2005 22:49
Kysymystä pukkaa... Tekniikka & Jutustelu 15 16.07.2004 10:12
Sähkövikaa pukkaa Jussi Vuosimallit 1984-1996 0 26.06.2002 15:18


Sivu luotu: 15:49 (GMT +2).