![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ei taida kannattaa ruveta akselia ohentamaan. En ymmärrä miks pitää korottaa niin paljo et sit joutuu taas vähentää maavaraa murikkaa laskemalla. Mahtuuhan alla pyörimään muutenkin niin isot pyörät kuin vetovehkeet kestää...korin nosto antaa ainakin tarpeeksi tilaa pyörille.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
| Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
| pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
| Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
| Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 | |