![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Onkohan mulla joskus kiristetty tai jotain, kun tuntuu kokeiluruoputuksilla, että ottaa melko yhtälailla molemmat pyörät runtua. Varsinkin lämpimillä öljyillä. Helppo on viedä sladissakin, jos vaan haluaa.
Gurut vois kertoa tarkemmin, kuin kirraus näkyy käytännössä. Tosin nyt vaihdoin koko voimalinjaan öljyt, enkä oo testannu sen jälkeen... -P- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M. dana 35c kemppilukko. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.11.2007 19:48 |
| kemppilukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.05.2007 18:49 | |
| kemppilukko patrolliin | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.06.2006 08:51 |
| O: rockyyn kemppilukko/aihio | baxxter | O/M/V Muut | 0 | 11.04.2004 21:36 |
| Kemppilukko eteen?? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.11.2003 15:52 |