Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 19.02.2006, 11:00
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Kiitti, kyllä tuo tukee omaa käsitystä. Tuossa sinun tapauksessa näyttää olevan jousen puolelle tehty kavennus matalampi kuin netissä olevissa kuvissa. Jousi näyttää uppoavan noin jousen paksuuden verran eli 14-15mm. Netistä löytyneistä kuvista laskeskelin saman mitan olevan noin 20mm. Eli teen noin 15mm:n kavennuksen johon jousi nätisti istuuntuu.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin tankki. Tekniikka & Jutustelu 6 22.12.2010 20:21
Hj-61 tankin huohottimet TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2007 15:09
O: 4Runnerin kuskin ovi -MaTTi- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.08.2006 18:50
M:4Runnerin osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 19.03.2006 18:27
Tankin sijoitus Mörkö Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2005 14:27


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).