![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Pakosarjajos ja kun nyt pitää vääntää myös pakosarja uusiksi turboa varten (ei mahdu kun lähtö niin alas) niin miten dieselissä putkien koko pitäisi mitoittaa? onko paras käyttää vanhan pakosarjan kokoa mallina, suurempaa... turbon pakopuolen sisäänmeno on aika pieni (oikeastaan sama kuin vaparin pakosarjan aukko) eli mitä hyötyä, mitä haittaa jos isontaa putkia pakosarjalla? lisääntyykö viive tms. ongelmia. niin ja kannattaako hylätä idea kokonaan ja täyttää konehuono erilaisilla mutkilla jotta saa nostettua turbon edes hiukan järkevämmälle tasolle??
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M;2lt pakosarja | Jande | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2008 17:33 |
M: HJ-61 pakosarja | Nokisormi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 07.01.2008 16:09 |
M: JEEP 4.0 pakosarja | jeepisti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.04.2007 19:34 |
HJ60 pakosarja | osilpi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.03.2007 19:28 |
o: 12h-t pakosarja LÖYTY | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 20.03.2007 22:11 |