Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.06.2006, 06:50
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Pakosarja


jos ja kun nyt pitää vääntää myös pakosarja uusiksi turboa varten (ei mahdu kun lähtö niin alas) niin miten dieselissä putkien koko pitäisi mitoittaa? onko paras käyttää vanhan pakosarjan kokoa mallina, suurempaa... turbon pakopuolen sisäänmeno on aika pieni (oikeastaan sama kuin vaparin pakosarjan aukko) eli mitä hyötyä, mitä haittaa jos isontaa putkia pakosarjalla? lisääntyykö viive tms. ongelmia. niin ja kannattaako hylätä idea kokonaan ja täyttää konehuono erilaisilla mutkilla jotta saa nostettua turbon edes hiukan järkevämmälle tasolle??

__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M;2lt pakosarja Jande O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.03.2008 17:33
M: HJ-61 pakosarja Nokisormi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 07.01.2008 16:09
M: JEEP 4.0 pakosarja jeepisti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.04.2007 19:34
HJ60 pakosarja osilpi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.03.2007 19:28
o: 12h-t pakosarja LÖYTY Jani E O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 16 20.03.2007 22:11


Sivu luotu: 09:06 (GMT +2).