Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 10.02.2006, 09:34
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Asiasta vielä, onko jossain lakitextissä oikein mainittu että se joutava ruuvipenkki tarttee olla huoltoautoksi muuttaessa?

-Kaikkea pitää kokeilla, paitsi mummon maksalaatikkoa.-
Pajero 2.5 TD IC -91 7hlö kohta huoltoauto
Ei ole ruuvipenkkiä laissa mainittu.

Minulle konttorilla sanoivat että pitää olla, sanoin et ei tarvii enkä laita, kun en sitä mihinkään tarvia.
Inssi katto pitkään hiljaa, ja sitten tuumasi että hän käy vähän selvittämässä, jonka jälkeen katsastus jatkui normaalisti.

tulevattännesotkemaanmeidänajopuuteorian

Edited by - Reetu on 10/02/2006 12:49:51
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kenellä suomenajokoira/koiria T.T.T Chit-Chat 3 26.09.2007 20:32
saako patrolliin petri.s Tekniikka & Jutustelu 1 19.01.2007 22:23
Saako ampua vepele Chit-Chat 44 06.12.2005 21:52
Saako 13" leveet... eituuleimaa Tekniikka & Jutustelu 8 08.08.2005 16:29
Miksi koiria syrjitään? zartsa Society 25 24.02.2005 13:28


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).