![]() |
|
|
|||||||
| Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
|||
|
|||
|
ok kävin kurkkaamassa noita cros4 sivuja,oli tullut joku uusikin malli.
no noita kaukosäätimiä on vasta myös suoraan tiedusteltu tuolta vinosilmien tehtaalta, niillä on sellanen kehitteillä eivät pidä prototyyppiä vielä tarpeeksi varmana että laskivat myyntiin. no mua kiinnosti juuri nimenomaan toi teleradion malli!,jo senkin takia että se näyttäis olevan metallisessa kuoressa. tulee vain itse valkattua mahdollisimman rf suojattua kamaa rakenteluihin,kun toi on tulossa semmoseen autoon missä mahdollisesti käytetään myös ra-radioita. tossa aikaisempaa löpinää asiasta: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=15632 tossa linkki tele-radion sivuille: http://www.tele-radio.com/ Edited by - jjtp on 30/01/2006 07:32:41 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Päävirtakytkin vinssiin?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.02.2007 23:46 |
| O Webaston kaukosäädin | tonnisata | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.12.2006 01:38 |
| Maailman halvin webasto kaukosäädin? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.11.2006 12:20 |
| V/CBR 600 vinssiin | O/M/V Muut | 0 | 01.06.2005 11:31 | |
| Nailonnarua vinssiin? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 17.10.2003 19:03 |