Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 29.01.2006, 19:10
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

tolla rahalla kannataa jättää jos 7euroa tunti saa parempi ilman töitä kun tehdä ilmaseksi niitä ,jonkun lainenen kunnioitus kannataa pitää alaa kohti .

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!

www.fjdc.org
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tahtoo töitä! mehtämörö Chit-Chat 16 17.02.2007 13:29
onko hesassa joku mellakka ?? Chit-Chat 17 26.08.2006 08:15
Töitä tarjolla -B- Tekniikka & Jutustelu 8 20.03.2006 06:52
Onko joku laittanut diesel konetta volvoon? oska80 Tekniikka & Jutustelu 14 18.10.2005 19:34
Tallipaikka haussa Tampereen lähistöltä offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 15 05.12.2004 12:45


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).