Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 24.01.2006, 21:10
snööri snööri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.10.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 232
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Totakin kylän nimeä voi ajankuluksi koittaa ääntää Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysilio gogogoch
Perskules, tuttu paikka. Sijaitsee Pohjois-Walesissa, Llandudnosta länteen.
Jossain mulla on käännös kylän nimestä englannin kielelle, en vaan tähän hätään löytänyt - tietenkään. Pitänee kysyä hallitukselta kun se tule töistä.<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Dodi, hallitus tuli ja ratkaisi onkelman.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Lontoon murteella se kuuluu: Church Mary Hollow white hazel near to the swirling whirlpool - church of saint Tysilio near the red cave.
Selvähän se! Nimi tarkastettiin 22.06 1989 häämatkalla.


Edited by - snööri on 24/01/2006 23:36:39
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o:lyhyeen bj:hin takasivulasi (se pisin...) ya3 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.02.2006 20:21
Pelottavin/pisin yö Venlis This And That 7 30.01.2004 13:44


Sivu luotu: 08:09 (GMT +2).