Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.05.2006, 07:13
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Broncko rojektikin alako


No perskeles, ku tuntuu kivalta alottaa useampi rojekti

Elikkä .... välitysten ja lukkojen asentamista



Tässä vaan tarkistetaan "vanhan" välitysten säätö

Alakaa tulemaan tuota romurautaa, huomaa Aavikkovälitys


tarkistusvärin levitystä, eiku KARHUHAN se siinä päällä makaaaaaaaaa





Oikella Jeepin murikka ja vasemmalla Fordin, eipä käyny Fordin murikka, joten laitettiin Jeepin murikka fordiin, tuloshan on selvä ellei se hylji sitä, sitten se toimii

Dana 44:ssa pitää muistaa modifoida vanhat laakerit helposti asennettavaksi, näillä sitten säädetään uudet hammasrattaat, runsas peräöljyn käyttö simmauksessa on pakollista

väriaineen levitys ja sen jälkeen tarkistus mitä tuli tehtyä ja hyvinhän tuokin sattui kohdalleen neljännellä yrittämällä



Tuossa oli simmilevyt, jotta saataisiin oikea lukema, lähelle 1,00


Edited by - sjeeppi on 22/05/2006 19:35:55

__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:55 (GMT +2).