Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 03.01.2006, 22:29
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Kiitti toitzukentsu, noi alueen rajaukset oli vastaus aikaisempaan kyssäriini! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Niin, ja nyt säästyy punkkuakin kun ei tarvitse koko Uudenmaan lääniä leikata ja liimata.

Matkasta, mulla tulee Varsovasta varovasti arvioiden hiukka yli 1000km. Mut minkäs teet, prioriteetit on nyt tälleen!

Ai niin, taisi läänijako muuttua muutama vuosi sitten, eli Uudenmaan lääni tarkoittaa Eteläsuomen lääniä

Edited by - Killman on 03/01/2006 22:34:10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2007??? Jare Tapahtumat 58 31.12.2006 19:30
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Talvieksytys 2006 Video valmis... SuurSyömäri Linkit 63 14.03.2006 16:39
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41
Onko tulossa Talvieksytys II 2006? sippis Tapahtumat 8 09.09.2005 21:31


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).