Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.01.2006, 12:13
JakeHammer JakeHammer ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.04
Sijainti: Nastola, Finland.
Viestit: 969
Perusasetus

Voi herranjumala sentään. Kävin nyt ihan muistin virkistykseksi lukemassa ton ekan postauksen. Kuinka kukaan edes kehtaa vetää herneitä tollasesta kirjoituksesta??Siis oikeesti, niin paljon että jaksaa 10 sivua ruikuttaa, kuinka on väärin!!Lienee itsetunnossa jonkinmoisia puutteita.


Lainaus:
quote:
oo hiljaa edes josset muuta keksi!
Mikäs pakko mun on hiljaa olla? Tuleeko kiukku? Jos olet vasta lapsi, niin uhmaikä on osa luonnollista kehitysvaihetta. Aikuisena kannattaisi hakeutua johonkin psykiatrin vastaanotolle, jos noin paljon kirpasee!

HAMMERPOWER RULES!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
yö metsässä 26.1-08(ruotsinpyhtään ruukissa) jussithegreat Tapahtumat 33 28.01.2008 14:18
Land Cruiser KZJ 90 metsässä Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2007 17:55
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 12 23.12.2005 09:01
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 0 21.12.2005 10:42
Jeepillä metsässä video jappe Tekniikka & Jutustelu 2 09.08.2005 19:17


Sivu luotu: 14:38 (GMT +2).