![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Vastauksia yllä esitettyihin poliisiylistyksiin.
Repliikit olivat suoria lainauksia. Ja jos olen menossa kauppaan nousen yleensä autosta ylös. En jää istuskelemaan autoon. Ette ollut itse paikalla ettekä näinollen tiedä, millä äänensävyllä ja ilmeellä poliisi esitti asiansa. Malmin poliisin johtaja oli myös sitä mieltä että kyseinen toimintatapa ei kuulu poliisin toimintaan ja hän itse ottaa ko partion jatkokoulutukseen. Hänen mielestään kysymyksessä oli yli-intoisuus ja tämän vuoksi oli toimintatapa-arvio pettänyt pahemman kerran. Lisäksi hänen mukaan poliisin kuuluu kertoa syy pysäytykseen jos liikenteessä erikseen pysäytetään, vaikkei laki sitä vaadikkaan. Poliisi on kansan palvelija, joka saa palkkansa yhteiskunnalta. He ovat siis asiakaspalvelutyöntekijöitä, joilta vaaditaan asialliset käytöstavat (tämäkin em. komissarion esittämä seikka). Vertasin tuota etteivät kerkeä hautausmaalle keräämään hautarauhan rikkojia siihen että jos vaihtoehtona on autojen huvikseen takaa-ajaminen ilman syytä. Mutta jostain syystä nämä yllä olevat "virkaveljet" halusivat vääntää siitä heti pahempia näkemyksiä. Ja epäilen että Teillä poliisinylistäjilläkin on rakkaita omaisia edesmennyt ja ette varmasti pitäisi siitä jos heidän haudat tuhottaisiin rikkomalla kivet ja istutukset sekä esim ulostettaisiin haudan päälle. Miten se että menen kouluun vaikuttaa siihen että liikenteessä on poliiseja, jotka eivät osaa käyttäytyä virkansa edellyttämällä tavalla? Ja kuten kirjoitin minulle olisi riittänyt kun olisi kertonut mikä oli hätänä. Olisi vaikka valehdellut että olen niin saatnan ruman näkönen että mun on pakko olla taparikollinen. Ja joulumieltä minulla on vaikka muille jakaa tosin ei kelvannut noille konstaapeleille, joilla sitä ei ollut edes omasta takaa. Aion myös jatkossakin ajaa lain mukaan ja pysähtyä kun käsketään. Aion myös edelleen vttuilla poliiseille, jotka eivät osaa asiakaspalvelun kultaisia käytöstapoja. Kaikkihan alkaa siitä miten poliisi aloittaa toimintansa. Minä vain vastaan siihen miten metsään huudetaan. Olen minäkin heittänyt läppää poliisien kanssa esim. erillaisissa ratsioissa. Se että poliisi ei osaa sanoa edes "hyvää päivää" yms. aloittaessaan haastattelun on jo huonoa käytöstä saatikka että aletaan mylvimään kuin hinaaja. On muuten hyvä huomata miten lainkuuliaisia Offipalstalaiset ovat. Olen todennäköisesti jo joutunut virkavallan viholliseksi no.1 sillä että en hyväksynyt poliisin asiatonta toimintaa. Lopetan tämän omalta osaltani tähän. Hauskaa Joulunaikaa tasapuolisesti kaikille. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Poliisin voimankäyttö | Nerd-O | Chit-Chat | 7 | 04.10.2007 22:38 |
| poliisin hampaissa | TJ | Chit-Chat | 22 | 15.03.2006 19:49 |
| Poliisin toimintaa... | jnu | Chit-Chat | 23 | 04.05.2005 21:06 |
| PITÄISIKÖ POLIISIN TEHTÄVIÄ SIIRTÄÄ VR'LLE??:) | qpswd | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 22.08.2002 16:00 |